Anak Perempuan Norman Hakim Buat Ayahnya Sayu Di Pagi Ramadhan


Walaupun kita nampak Norman Hakim berbadan sador, namun dalam hati Norman ada sudut kelembutan dan kasih sayang. Bagi siapa yang follow perkembangan Norman Hakim, korang mesti tau yang Norman ni seorang ketua keluarga yang baik serta bapa penyayang.

Anak perempuan kepada Norman Hakim, Marissa Dania Hakim pagi-pagi ni dah buat ayahnya sebak. Bila kami baca dan menghayati sendiri perbualan ni, kami pun dapat rasa apa yang Norman Hakim rasa. Aishh sedihnya.. Sob sob..

Si cantik manis papa #MarissaDaniaHakim buat mata papa ‘masuk habuk’ jew pagi2 nih.. .

Dania: Papa..papa tawu tak adik Iqra pakai apa sekarang? .

Papa: Mesti la pakai Iqra cayang… .

Dania: Papa tengok adik pakai apa eh (sambil bawak keluar something dari zip depan beg)…Jeng!!!Adik pakai..aaa…Muqaddam!Haa…Muqaddam papa masa papa darjah empat dulu…hehhehe…boleh ye pa? .

Papa: Allahuakbar dikkk! Adik dapat kat mana Muqaddam papa ni?! .

Dania: Adik jumpa kat rumah Tok Mak masa pergi Kuantan hari tu…Adik cantik2kan tampal selotape,lepas tu mana yang renyok,adik gosok.Cantik tak pa? .

Masha allah! Terkedu saya.Hiba pun ye,happy pun ye.Muqaddam yang saya pakai masa darjah 4! Saya ambik,saya junjung,saya cium Muqaddam tu…otomatik baunya imbas balik momen 29 tahun lepas, masa saya Darjah 4 dulu (1986),sama darjah mcm#MarissaDaniaHakim sekarang .
Papa: Pakailah cayang…doa papa,roh papa & restu papa akan selalu ikut adik dalam Muqaddam ni… .

Dania: Tq papa…! .

Selamat menjalani ibadah puasa untuk hari yang lebih baik dari hari semalam ye semua :)

Haihh masuk habak mata kami di pagi ramadhan ni. Semoga Marissa Dania jadi anak yang solehah dan balas jasa dan pengorbanan ibu bapa ye?

0 Response to "Anak Perempuan Norman Hakim Buat Ayahnya Sayu Di Pagi Ramadhan"

Post a Comment

?max-results=10">
'); document.write(" ?orderby=updated&alt=json-in-script&callback=labelthumbs\"><\/script>");