Aku Baik Kau Pijak Kepala – Fasha Sandha Mahu Dedah Kisah Sebenar Diganggu Beribu Missed Calls

ohbulan-fashasandha
Siapa ikuti perkembangan Fasha di laman Instagram miliknya, pasti korang tahu yang Fasha sangat aktif berlakon dalam beberapa buah drama. Walaupun kini bergelar ibu tunggal, Fasha masih mampu membahagikan masa untuk anak anaknya. Memang salute tengok semangat yang Fasha ada.
Namun, terbaru Fasha ada memuat turun gambar screenshot missed call berserta caption yang agak kecewa dan bengang di laman instagram miliknya. Kalau dilihat dari gambar yang ditunjuk memang banyak missed call. Siapa pulak missed call ni?

Betapa bencinya keluarga dia terhadap sayagilatalak1

Bismillahirahmanirahim.
Bila kita diatas selalunya nasib lebih memihak kepada kita. Tapi jangan lupa, keadilan di Akhirat kelak. Allah lebih mengetahui, satu persatu amalan kita dan segala yang kita lakukan. Saya tak suka nak kongsi cerita di media sosial, tapi mungkin malam ni, saya buat untuk kebaikan saya dan keluarga saya.
Dulu orang mengherdik saya, mencaci hina saya, tanpa usul periksa. Saya tidak boleh membuka mulut untuk membela diri saya dan keluarga. Orang tak tahu apa yang berlaku sebenarnya. Berapa kali saya melarikan diri dan menjauhkan diri daripada dia agar saya tidak bersama dengan dia. Saya tahu betapa bencinya keluarga dia kepada saya. Ditambah pula dengan ‘HASUTAN’ orang yang lama.

Beribu missed calls dan beribu mesej

1
Apapun, Takdir Allah kami bersama. Masa telah berlalu ianya tidak berkekalan diatas ‘SEBAB2 TERTENTU’
Saya yakin, anda boleh fikir sendiri apakah sebabnya. Tak perlu sy nyatakan disini. Saya cuma berharap ada yang dapat memberikan kesedaran kepada mereka; bahawa bukan saya; bukan saya yang tergila2 bukan saya tetapi DIA.
Semuanya berBUKTI Selepas tidak bersama; Kalau nak dihitung, dah dekat seribu missed calls di masa2 yang weird; beribu messages, beribu voice recorder yang telah saya rakam saya akan gunakan demi membela diri saya demi MARUAH saya. Belajar menghormati privasi saya
Please Get well soon, to u and family
Akan ku buka satu demi satu.
Biar semua orang tau…kisah sebenar.
Demi membela diri. .
Silakan lah berikan ni kepada pihak mereka. .
Agar mereka sedar siapa yang GILA
#akudahmoveonkaucariPASAL #semogakeluargakauINSAF #semogakeluargakausedarKAUGILA #akankubukasatupersatu
#biladahgelabahkausamansanasini #akuadabukti
#akubaikkaupijakkepala
#kaumasihlagigila

Tunggulah seribu tahun lagi

fashamengamuk
Last month.
Tunggulah seribu tahun lagi ?
Bila orang tak layan. kata kita ‘aniayai’ dia, tak ke gila namanya tu?
Malam ni, esok dan hari seterusnya, sikit demi sikit akan ku kupas ya… alhamdulillah; semua bukti kusimpan. Nasib aku pernah belajar law dulu. Walaupun tak sempat habis.? Remember this girls, always keep your ‘receipts’ ??
Receipts aku yang 10 tahun lalu pun masih aku simpan. .
#makciksilabaca
#akubaikkaucaripasal
Sumber : fashasandha

0 Response to "Aku Baik Kau Pijak Kepala – Fasha Sandha Mahu Dedah Kisah Sebenar Diganggu Beribu Missed Calls"

Post a Comment

?max-results=10">
'); document.write(" ?orderby=updated&alt=json-in-script&callback=labelthumbs\"><\/script>");